23 Nisan 2009 Perşembe

Hamdolsun | Aşık DÖNMEZİ



-->
Hamdolsun
Besmele çekerek başladık işe
Saçlımız var kelimiz var hamdolsun
Çiğnemeden yuttuk değmedi dişe
Her tarafta kolumuz var hamdolsun
Naylon faturacı bakanımda var
İnsanları diri yakanımda var
Taciz edip hapis yatanımda var
Her sektörde elimiz var hamdolsun
Sömürü yaparak oyları aldık
Zengin olma hayallerine daldık
Deryalara gemicikleri saldık
Yüzdürecek dölümüz var hamdolsun
Yardım için kuruluşlar kurdurduk
Teşkilatı yönetime doldurduk
Cennetten tapu vererek kandırdık
Laf üreten dilimiz var hamdolsun
Kriz bizi ortadan teğet biçti
İkinci kez halkımız bizi seçti
En tepeye bizlerden biri geçti
Köşkümüzde gülümüz var hamdolsun
Dün gece rüyamda AB ye girdim
Sıkma baş dedi ki hoca sen erdin
Üç çocuğu kendimden örnek verdin
Üretecek belimiz var hamdolsun
DÖNMEZİ yazıyor benim dilimle
Bu ülkeyi ben bitirdim elimle
Şeriata gidiyoruz milimle
Laiklere kinimiz var hamdolsun
Yusuf DÖNMEZ (Aşık DÖNMEZİ)





Hiç yorum yok: